Največja vrednota spletne prodajalne digital.adin.si so zadovoljni uporabniki!
V kolikor z naročenimi izdelki niste zadovoljni oz. le ti ne ustrezajo vašim željam, imate pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga, odstopite od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Izdelke je potrebno vrniti na lokacijo Gotovlje 74, 3310 Žalec najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu od nakupa.
O nameravanem vračilu oz. odstopu od pogodbe nas lahko uporabnik, najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja izdelka, obvesti na dva načina:
- po pošti na naslov Adin, d.o.o. (Spletna prodajalna http://digital.adin.si ) Arja vas 102, 3301 Petrovče
- na kontaktni e-naslov info@adin.si.
Veseli bomo, v kolikor nas predhodno tudi pokličete na telefonsko številko +386 (0)70 20 2000, da se dogovorimo o najboljši rešitvi.
STROŠEK VRAČILA
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške, pa vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
KATERI IZDELKI SO PRIMERNI ZA VRAČILO?
Izdelek je primeren za vračilo, v kolikor je:
- nerabljen,
- nepoškodovan ter
- v originalni embalaži
Priložena mora biti kopija računa. Zaželen je tudi obrazec (dopis) za vračilo blaga, ki pospeši postopek vračila ali zamenjave. Na obrazec se zapiše vaš TRR kamor bomo v primeru vračila kupnine le-to tudi nakazali.
Za stroške nastale zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah:
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
VRAČILO KUPNINE
Potrudili se bomo, da bo celotna kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, po prejetju blaga, najkasneje pa v roku štirinajst (14) dni po prejetju vrnjenega blaga (v primeru podjetij rok za vračilo prične teči s prejemom potrjenega storno računa s strani kupca).